Velden met een * zijn verplicht

Snel Antwoord

Vind hier snel een antwoord op uw probleem

Ons advies is om de stroomstekker van uw netwerk-apparatuur 30 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien. Mocht dit niet baten kijk dan goed of de antennes (als die er aan zitten) goed op het kastje geschroefd zitten. Mocht dit geen resultaat geven neem dan gerust contact met ons op.
Ja, als u wilt kunnen wij u helpen. Neem gerust contact met ons op, bel of stuur een berichtje en wij proberen u ook net zoals onze vaste klanten zo goed mogelijk te helpen.
Gemiddeld duurt een reparatie 1-3 werkdagen. Onze monteur kan van te voren schatten hoe lang een reparatie zal duren.
Sluit uw harde schijf niet meer aan en neem contact met ons op. Elke seconde extra kan de kans op herstel/het terug halen van data beperken.
Zet uw computer of laptop uit en neem direct contact met ons op. Ook is belangrijk om eventuele wachtwoorden te veranderen van bijvoorbeeld uw Facebook, particuliere en zakelijk mail account. Daarnaast is het belangrijk om na te gaan of u een creditcard gebruikt, vaak zijn de criminelen juist daar op uit. Het advies is ook om even met uw bank contact op te nemen en dit te melden, zij kunnen hier u verder in adviseren.
Jazeker. In veel gevallen kunnen wij de computer of laptop versnellen door overbodige software te verwijderen, geheugen uit te breiden en zaken te optimaliseren. Het kan ook zijn dat er een onderdeel defect is dat zorgt voor de traagheid, wij voeren hardware-tests uit om hierachter te komen. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. Gemiddeld duurt dit 1-2 werkdagen.
Stuur ons het merk en modelnaam op per mail. Deze staat vaak aan de onderkant van de laptop (onder de accu eventueel) of op de factuur. Weet u niet wat u moet noteren dan kunt u ook een foto maken van de gegevens die allemaal aan de onderkant vermeld staan, wij kijken dan wat we kunnen gebruiken en sturen u een prijsopgave toe.
Ons advies is om de stroomstekker van uw netwerk-apparatuur 30 minuten van de stroom te halen, om daarna weer van stroom te voorzien, en wacht dan 10 minuten (de modem gaat opstarten). Werkt de verbinding daarna nog niet dan adviseren allereerst contact op te nemen met uw internetaanbieder. Meest voorkomende aanbieders zijn KPN, XS4ALL en ZIGGO, Voor het gemak hebben wij hun nummer hieronder geplaatst: KPN 0800-0402 - ZIGGO 0900-1884 - XS4ALL 020 398 76 66